pondělí 29. prosince 2014

Rozhovor s Mgr. Toničkou Plíškovou

Když jsem pracovala na prezentaci o mimozemské aktivitě v České republice, narazila jsem na stránku Kruhy v obilí a transformace, jejíhž autorkou je neznámější česká ,,ufoložka" Mgr. Tonička Plíšková. Celkově mě toto téma velice zaujalo, na stránkách jsem se dozvěděla mnoho překvapivých faktů, a tak jsem se rozhodla oslovit přímo paní Plíškovou s žádostí o rozhovor. Ona mě vlídně přijala a tady je onen rozhovor. :)

Otázka: Co Vás přivedlo k této zajímavé práci?
K zájmu o záhady a kruhy v obilí mě přivedla četba knih Ericha von Däniken a Michaela Hesemanna a následně návštěva všech přednášek, které v ČR měli.

Otázka: Na Vašich stránkách jsem se dočetla, že Česká republika je na 2. místě v četnosti výskytu záhadných úkazů. Hodně mě to překvapilo, čím, si myslíte, že to může být?
V České republice stejně jako v Anglii je mnoho dávných energetických míst, v jejichž blízkosti se kruhy a obrazce objevují a opět posilují (oživují) tato místa. Český národ má též důležitý duchovní úkol, o němž věděl již Karel IV., a je třeba, abychom se konečně probudili a své poslání splnili. Obrazce nejen v obilí - nás mají probrat z nevědomosti a letargie.

Otázka: Který z dosud objevených obrazců na území ČR hodnotíte jako nejzajímavější?
Krásných a zajímavých obrazců bylo mezi 400 nahlášenými od roku 1972 mnoho v Čechách i na Moravě, mnohé větší než 100 i 150 metrů, obrazec v hlíně dokonce 250 x 130 metrů, linie přes všechny plodiny z Opočna do Dobrušky zvaná "Linie F.L.Věka" 2.400 metrů x 40centimetrů. Všechny nesly zajímavé poselství, obrazec v obilí u HK - Bukovina dokonce binární kód, čemuž v ČR nerozumíme a proto nebyl rozluštěn. Obrazec u Proseče 2012 avizoval v předstihu srpnovou erupci na Slunci, což je doloženo na webu. Bytosti, které se podílejí na vzniku obrazců po celé planetě, vědí o Vesmíru mnohem více než my.

Otázka: Byly v České republice, kromě obrazců v obilí, trávě, hlíně a sněhu, nalezeny i jiné stopy po mimozemšťanech?
Stopy po mimozemšťanech se nacházejí neutále na celé planetě, současné i historické, nikdy jsme ve Vesmíru ani na planetě Zemi nebyli sami. Píše o tom Däniken, hovoří kosmanauti, většina lidstva však žije v iluzi o své výjimečnosti a ojedinělosti. Opak je však pravdou - jsme zaostalým a nebezpečným společenstvím vraždícím i vlastní druh. Cesta mezi vyspělé vesmírné civilizace je pro nás zatím uzavřena. Badatel z Podorlicka Jaroslav Švarc má ve své e-knize Neviditelné skutečnosti doklady i z Hradecka a Pardubicka o návštěvách mimozemšťanů v současnosti i minulosti - kroniky i kamenné artefakty hovoří. Hovoří i záznamy a doklady záhadologických klubů - dokonce i o přistání velkého doutníkového objektu u Pardubic, z něhož vystoupilo 15 mimozemšťanů dle svědectví lidí. Po "sametové" revoluci i deníky o kruzích v obilí a přistání objektů informovali. Dnes "vládne" Klub Sysifos.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat